۱۳۹۱ بهمن ۹, دوشنبه

سوژه ویژه؛ ایجاد اشتغال برای آخوندهای جوان در ورزشگاهها + عکس


دربی. هفتاد و ششم با تساوی دو تیم قرمز و آبی پایتخت به پایان رسید ولی در کنار بازی ضعیف دو تیم و استقبال پرشور تماشاگران، حضور 100آخوند مشاور در ورزشگاه آزادی جالب توجه بود.
به گزارش « محبت نیوز» به نقل از منابع خبری اینترنتی، دربی هفتاد و ششم با حضور 100 آخوند مشاور در ورزشگاه آزادی برگزار شد و برای هشتمین بار چهره های متفاوت در میان هوادارن تیم های فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.
پیش از این سید باقر پیشنمازی معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان از حضور روحانیون در ورزشگاه آزادی خبر داده بود و این حضور را نه به عنوان یک کار ورزشی بلکه امکانی برای بحث با جوانان دانسته بود !
 سید باقر پیشنمازی همچنین افزود: قبل از اجرای این طرح حتی فرقه ضاله کار تبلیغاتی می‌کردند و باید با حضور روحانیون در ورزشگاه‌ها و اجرای این طرح این موضوع مدیریت می‌شد که هم اکنون نیز مورد استقبال سطوح بالای نظام و حوزه علمیه قرار گرفته است و این هشتمین بازی است که روحانیون مبلغ را در ورزشگاه‌ها برای مشاوره در مورد مسائل مختلف مربوط به جوانان کنار هم جمع می‌کنیم زیرا تنها جایی که می‌توان جوانان را گردهم آورد ورزشگاه‌هاست.
گویا دیگر جوانان ایرانی را در اماکن مذهبی چون مسجد نمی توان یافت و مقامات ناچار به گفته ی آنان مشاوران روحانی خود را بدنبال جوانان به میادین و اماکن ورزشی میفرستند.
حال باید پرسید ورزشگاه که به عنوان مکانی ورزشی که جوانان برای خالی کردن شور و هیجان درونی خود به آنجا می روند و تمرکز آنان فقط بر روی رویداد ورزشی است آیا این موضوع می تواند پاسخگو باشد و یا این عمل فقط صرف هزینه کردن  و یا ایجاد شغل برای آخوندهای جوان است ؟
.
.
.
.
.
.
.
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر