۱۳۹۱ دی ۱۷, یکشنبه

نماینده رهبری: تا کلاشینکف در دست ماست اجازه نمی‌دهیم فتنه گران برگردند


چکیده :نماینده رهبری در آذربایجان با اشاره به انتخابات پیش رو می گوید: مگر ماها بمیریم که فتنه گران دوباره برگردند. مادامی که کلاشینکف در دست ماست اجازه نمی‌دهیم که فتنه گران و آنهایی که دستشان در دست بیگانگان بود و هنوز هم هست در سرنوشت انقلاب دخالت کنند....

نماینده رهبری در آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات پیش رو می گوید: مگر ماها بمیریم که فتنه گران دوباره برگردند. مادامی که کلاشینکف در دست ماست اجازه نمی‌دهیم که فتنه گران و آنهایی که دستشان در دست بیگانگان بود و هنوز هم هست در سرنوشت انقلاب دخالت کنند.
به گزارش کلمه از گفت و گوی تفصیلی آدینه با حسنی، امام‌جمعه ارومیه مدعی است: دولت خاتمی دولت اصلاحات نبود دولت افسادات بود؛ در آن دوره در رسانه‌ها و روزنامه‌ها توهین به امام و انقلاب و زیر سوال بردن مقدسات باب شد و لازم بود که با این افسادات مبارزه شود.
حاج شیخ غلامرضا حسنی معروف به «ملاحسنی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه شهر ارومیه، از حامیان دولت احمدی نژاد بر این باور است که تفاوت دولت احمدی نژاد و خاتمی از زمین تا آسمان است. دولت احمدی نژاد یک دولت اصولگراست و من همین الان هم به احمدی نژاد علاقه دارم. اگر علاقه نداشتم حتما مبارزه می‌کردم. خدماتی که آقای احمدی نژاد مخصوصا در سفرهای استانی به شهرهای مختلف و روستاها انجام داده است در تاریخ انقلاب کم نظیر است. احمدی نژاد در هفت سال گذشته شب و روز برای عمران و آبادانی کشور تلاش کرده است.
وی که با هفته نامه آدینه مصاحبه می کرد، ادعا داشت: در این دولت توجه به محرومین و مستضعفین بسیار پر رنگ شد. اما دولت آقای خاتمی دولت اصلاحات نبود دولت افسادات بود. در آن دوره در رسانه‌ها و روزنامه ها توهین به امام و انقلاب و زیر سوال بردن مقدسات باب شده بود و لازم بود که با این افسادات مبارزه شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر