۱۳۹۱ بهمن ۷, شنبه

راهکار نظام اسلامی برای جلوگیری از «قیام پابرهنه ها» در آستانه انتخابات


در راب.طه با هدف رژیم اسلامی از این گشاده دستی ناگهانی،عضو رهبری حزب موتلفه اسلامی گفته است که این اقدام می‌تواند مقاومت 15 میلیون نفر از جمعیت آسیب‌پذیر را در مقابل تحریم‌ها افزایش داده و «توطئه دشمنان» در انتخابات آینده را خنثی کند.
« محبت نیوز»-  در پی هشدار علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، به سران قوا برای حل مشکلات اقتصادی، دولت و مجلس در نشست های فشرده ای، تصمیم گرفتند که با برداشت دو میلیارد دلار از حساب صندوق توسعه ملی برای تامین سبد حمایتی اقشار کم درآمد اقدام کنند.
به گزارش دیگربان، احمد توکلی، نماینده محافظه کار مجلس، مامور تهیه طرح تامین کالاهای اساسی اقشار کم درآمد شده است.
در رابطه با هدف رژیم اسلامی از این گشاده دستی ناگهانی، حمید رضا ترقی، عضو رهبری حزب موتلفه اسلامی گفته است که این اقدام می‌تواند مقاومت 15 میلیون نفر از جمعیت آسیب‌پذیر را در مقابل تحریم‌ها افزایش داده و «توطئه دشمنان» در انتخابات آینده را خنثی کند.
عبدالرحیم افروغ، یکی از فرماندهان بسیج، در این زمینه گفته است: «دشمن تلاش دارد پابرهنگان جامعه را به خیابان بکشد.». به گفته وی، در فتنه احتمالی سال 92 به خانه فرستادن پابرهنگان به مراتب سخت‌تر از به خانه فرستادن نخبگان سیاسی خواهد بود.
خبرگزاری مهر نیز در گزارشی از راه‌اندازی مجدد سیستم «توزیع کالاهای کالابرگی در میان اقشار کم‌درآمد» یاد کرده است. از جمله کالاهایی که قرار است بین میلیون‌ها تن از شهروندان به فقر نشسته در جمهوری اسلامی توزیع شود، برنج، روغن٬ قند و شکر است.
گفتنی است که آمارهای اعلام شده دریافت کنندگان کمک به منظور تشویق به شرکت در انتخابات، از سوی مقامات مختلف 14 میلیون، 15 میلیون و 17 میلیون نفر اعلام شده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر