۱۳۹۱ دی ۱۶, شنبه

دادگاه علی نجاتی برگزار شد/ اتهام: تبلیغ علیه نظام بر اساس خواندن یک ترانه محلی لری‎


چکیده :علی نجاتی عضو هیات مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه امروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر در شعبه چهارم دادیاری دادگاه انقلاب سنندج به اتهام واهی تبلیغ علیه نظام مورد بازپرسی و محاکمه قرار گرفت. ...

علی نجاتی عضو هیات مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه امروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر در شعبه چهارم دادیاری دادگاه انقلاب سنندج به اتهام تبلیغ علیه نظام مورد بازپرسی و محاکمه قرار گرفت.
این اتهام بر اساس خواندن آواز “دایه دایه وقت جنگه” در یک مهمانی در شهر سنندج و اقدام به عکاسی از سوی همسرش از علی نجاتی در زمان بازداشت بر وی وارد شده است. این چهارمین بار است که علی نجاتی و همسرش شهناز سگوند به همین اتهام و با همین مستندات مورد محاکمه قرار می‌گیرند.
به گزارش تارنمای اتحادیه آزاد کارگران ایران، در پایان دادگاه و بازپرسی امروز در شهر سنندج، علی نجاتی با تعهد سپردن قرار وثیقه صد میلیون ریالی و یا سپردن فیش کارمندی آزاد شد.
علی نجاتی بار اول در روز ۲۹ مهر ماه در دادیاری شعبه اول دادگستری شوش با اتهام و مستندات فوق محاکمه شد و بر اساس خواست دادگاه مزبور بود که امروز برای بار دوم در شعبه چهارم دادیاری دادگاه انقلاب سنندج و دقیقا با‌‌ همان مستندات و اتهام مورد محاکمه و بازپرسی قرار گرفت. همچنین شهناز سگوند همسر علی نجاتی یک بار با همین اتهام و مستندات در روز هفتم آبانماه در دادگستری شوش مورد محاکمه قرار گرفته و تبرئه شده است بار دوم ایشان باز با همین اتهامات و مستندات در روز ۲۵ آذر در شعبه دوم دادگاه انقلاب دزفول محاکمه گردید که هنوز این دادگاه حکمی در مورد شهناز سگوند صادر نکرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر