۱۳۹۱ دی ۲۳, شنبه

جمهوری اسلامی در جایگاه دوم "بدترین یهودستیزان" جهان در سال 2012


.
یک مرکز یهودی آمریکایی در فهرست سالانه " بدترین یهودستیزان"، نام 10 دشمن اصلی اسرائیل را در سال 2012 میلادی منتشر کرد که نام ایران نیز در این فهرست به چشم می خورد.
 به گزارش « محبت نیوز»، شفقنا به نقل از شبکه "اسکای نیوز عربی" خبر داد، مرکز یهودی آمریکایی "سیمون ویزنتال" که در زمینه بررسی گروه ها و رویدادهای یهودستیز و مخالف با اسرائیل فعالیت کرده و هر ساله فهرست "بدترین یهودستیزان" در جهان را منتشر می کند، در فهرست 10 یهودستیز اصلی در سال گذشته میلادی، نام ایران را در کنار گروه "اخوان المسلمین" مصر و چند حزب اروپایی و .... قرار داده است.
در فهرست "بدترین یهودستیزان" جهان در سال گذشته میلادی، این مرکز یهودی آمریکایی، گروه "اخوان المسلمین" مصر را در جایگاه نخست 10 یهودستیز اصلی سال 2012 قرار داده و برای این انتخاب خود به اظهارات "محمد بديع"، رهبر این گروه درباره رژیم اسرائیل استناد کرده، جایی که وی برای پایان دادن به اشغال فلسطین از "جهاد مقدس" را پیشنهاد کرده بود.
.مرکز یهودی آمریکایی "سیمون ویزنتال" که در سال 1977 میلادی تاسیس شده و مقر اصلی آن در شهر "لس آنجلس" آمریکا قرار دارد، جمهوری اسلامی ایران را در جایگاه دوم دشمنان اصلی حکومت اسرائیل و "بدترین یهودستیزان" جهان در سال گذشته میلادی قرار داده است.
بر همین اساس، "کارلوس لاتوف"، کاریکاتوریست 44 ساله برزیلی که بیشتر کارهایش درباره فلسطینیان بوده و در مسابقه بین المللی کاریکاتور "هولوکاست" در سال ۲۰۰۶ میلادی در ایران نیز شرکت کرده و به مقام دوم دست یافت، در جایگاه سوم فهرست "بدترین یهودستیزان" جهان در سال 2012 میلادی قرار گرفت.
مرکز یهودی آمریکایی "سیمون ویزنتال" کاریکاتورهای ضد اسرائیلی "کارلوس لاتوف" که در یکی از آنها "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم اسرائیل را در حال چلاندن یک دختر کشته شده فلسطینی و سرازیر کردن برگه های رای گیری از بدن این دختر به صندوق اخذ رای نشان می دهد، را دلیل قرار گرفتن این کاریکاتوریست برزیلی در فهرست 10 دشمن اصلی اسرائیل در سال گذشته میلادی اعلام کرده است.
در فهرست جدید این مرکز یهودی آمریکایی، جایگاه چهارم "بدترین یهودستیزان" جهان در سال 2012 میلادی نیز از آن طرفداران فوتبال در سراسر جهان است.
بر این اساس، احزاب راست گرای "سووبودا" اوكراین، "فجر طلایی" يونان و حزب ملی گرای "يوبيک" مجارستان نیز به ترتیب در جایگاه های پنجم تا هفتم "بدترین یهودستیزان" جهان در سال گذشته میلادی قرار گرفتند.
تقدیر رسمی خاندان سلطنتی نروژ از دکتر "تروند علی لينستاد"، فیزیکدان مسلمان مخالف افزایش تاثیرگذاری یهودیان در این کشور نیز باعث شد که مرکز یهودی آمریکایی "سیمون ویزنتال" نام نروژ و خاندان حاکم در این کشور را در جایگاه هشتم "بدترین یهودستیزان" جهان در سال 2012 میلادی قرار دهد.
"یاکوب آگوستین"، مقاله نویس آلمانی نیز که در مقاله ای در هفته نامه "دیر اشپیگل" این کشور، نخست وزیر کنونی رژیم اسرائیل را متهم کرده بود که قصد دارد با به کارگیری لابی صهیونیست ها در آمریکا و بهانه کردن گذشته نازی ها در آلمان، جهان را در خفقان نگه دارد، در جایگاه نهم "بدترین یهودستیزان" جهان در سال گذشته میلادی قرار گرفت.
مرکز یهودی آمریکایی "سیمون ویزنتال" در فهرست جدید "بدترین یهودستیزان" جهان در سال 2012 میلادی، جایگاه دهم را نیز به "لوییس فراخان"، رهبر 79 ساله جنبش "امت اسلام" در آمریکا اختصاص داد که در ماه اكتبر گذشته گفته بود: يهودیان کنترل رسانه ها را در دست دارند، این چیزی است که خود آنها می گویند؛ در "واشنگتن" نیز موزه "هولوكاست" در کنار بانک مرکزی آمریکا قرار دارد که پول های کشور در آنجا چاپ می شوند، آیا این تصادفی است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر