۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۹, پنجشنبه

عضو شورای عالی استانها: کارخانه‌های کشور در سایه وعده ایجاد ۲۵۰۰ شغل تعطیل شدند


چکیده :نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها گفت:‌ عواملی که قانون گریزی و زیرپاگذاشتن قانون و خودسری را اساس کار خود کردند، بزرگترین ضربه را به انقلاب خواهند زد....

نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها گفت:‌ عواملی که قانون گریزی و زیرپاگذاشتن قانون و خودسری را اساس کار خود کردند، بزرگترین ضربه را به انقلاب خواهند زد.
به گزارش ایلنا، قادر جویا امروز (پنجشنبه) در شصت و هفتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در نطق پیش از دستور، اعلام کرد: دولت وعده ایجاد ۲۵۰۰ شغل را اعلام کرد، اما متاسفانه نه تنها اشتغالی ایجاد نشد بلکه شاهد تعطیلی کارخانه‌ها نیز بودیم.
وی ادامه داد:‌ با برگزاری همایش، سخنرانی و بنرزدن و مقدمه درمورد حماسه سیاسی و اقتصادی، حماسه‌ای ایجاد نخواهد شد. لازمه سازندگی توسعه سیاسی و اقتصادی و لازمه پیشرفت و عدالت عمل به قانون است تا زمانی که خود را مقید به اجرای قانون نکرده ایم مشکل خواهیم داشت.
نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استانها، تاکید کرد: عواملی که قانون گریزی و زیرپاگذاشتن قانون و خودسری را اساس کار خود کردند، بزرگترین ضربه را به انقلاب و اسلام که حاصل خون شهدا، تبعید و شکنجه های امام راحل و یاران صدیق امام است را خواهند زد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر