۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۱, چهارشنبه

همکاری یک مدل برهنه استرالیایی با پرس تی‌وی جمهوری اسلامی !


.
شبکه پرس.تی.وی متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی و زیر نظر مستقیم رهبری، اقدام به استخدام یک مدل لباس زیر زنانه تحت عنوان خبرنگار کرده است !
« محبت نیوز» - سایت «وکس نیوز» در این‌باره نوشت: «رفتار "ادوینا استوری" با آن‌که در استرالیا کاملن قانونی است، می‌تواند در همان رژیم مذهبی و ظالمی که به وی برای پروپاگاندا پول می‌دهد، مجازاتی مانند سنگسار در پی داشته باشد».
" wexnews" افزود: خانم استوری که هم اکنون آزادانه از داخل استرالیا برای شبکه پرس تی وی گزار ش تهیه می کند و برای مثال در یکی از گزارش های خود " جان هوارد" نخست وزیر سابق و فرماندهان نظامی استرالیا را به ارتکاب جنایت جنگی متهم می کند؛ پیشتر به شغل مدلی اشتغال داشته و عکس های آنچنانی اش در مجلات و فضای مجازی موجود است. این وب سایت در گزارشی انتقادی با انتشار عکس هایی از خانم " ادوینا گریس استوری" که با شئونات اسلامی مغایر است ، نوشت که قطعن همین خبرنگار با این سرو وضع نمی تواند به ایران برود.برخی رسانه های استرالیایی همزمان با آغاز به کار " ادوینا گریس استوری" خبرنگار اهل شهر سیدنی استرالیا در شبکه پرس تی وی شغل سابق وی را مورد توجه قرار داده و حجاب او به هنگام تهیه گزارشهای شبکه خبری پر س تی وی را مغایر با زندگی شخصی او دانستند.
.
شبکه پرس.تی.وی متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی و زیر نظر مستقیم رهبری، اقدام به استخدام یک مدل لباس زیر زنانه تحت عنوان خبرنگار کرده است. استخدام خبرنگار جدید پرس تی وی در استرالیا سبب شگفتی کاربران شبکه های اجتماعی شد زیرا وی سابقه روزنامه نگاری ندارد ولی سابقه درخشانی در مدل اروتیک بودن دارد! البته ادوینا استوریز برای قرار گرفتن در مقابل دوربین صدا و سیما نه تنها لباس‌های پوشیده بر تن می‌کند، بلکه موهای خود را نیز می‌پوشاند. حال باید دید که نهادهای پلیسی / امنیتی جمهوری اسلامی ایرانه که در خصوصی ترین ابعاد زندگی ایرانیان دخالت میکنند، طرح «امنیت اخلاقی» در سطح کشور را می اندازند و پسران و دختران جوان ایرانی را به بهانه های مختلف در خیابانها تحقیر می نمایند و حتی اجازه انتخاب نوع پوشش که بدیهی ترین حق هر فرد است را هم به آنها نمیدهند، چگونه اجازه می دهند که یک شبکه تلویزیونی برون مرزی وابسته به حکومت که با پول میلیاردی و بطور مستقیم از طرف جمهوری اسلامی تغذیه میشود، برای جلب مخاطب از زنان جذاب مدل لباس زیر به عنوان «خبرنگار» استفاده میکند! مشکل در گزاشگر شدن یک مدل لباس، سرگرم کننده بزرگسالان و ... نیست، موضوع وقاحت و دورویی جمهوری اسلامی است!
دوینا استوری، خبرنگار تازه ای است که از دو هفته پیش برای پرس تی وی از استرالیا گزارش می فرستد، اما کاربران شبکه های اجتماعی و برخی رسانه های استرالیایی با توجه به اینکه وی پیشتر مدل عکاسی اروتیک بوده از استخدام وی در این شبکه تلویزیونی متعلق به جمهوری اسلامی ابراز شگفتی کرده اند.
از جمله سایت وکس نیوز نوشته است در حالی که سعید ملک زاده به اتهام طراحی سایت هایی که بعدن مشخص شد سایت های پورنو بوده اند به مرگ محکوم شده بود و یا موارد دیگری از احکام سخت گیرانه اسلامی در باره زنان و مردان ایرانی به مورد اجرا گذارده می شود این سهل انگاری تلویزیون جمهوری اسلامی برای استخدام فردی که در صنعت «سرگرمی های بزرگسالان» فعال بوده شگفتی برانگیز است.
از ادوینا استوری تا کنون دو گزارش در پرس تی وی پخش شده است اولی مربوط به جنگ عراق است و دومی مربوط به فعالیت دانشگاهیان مخالف اسرائیل.
از زمان پخش این اخبار بر روی شبکه های اجتماعی تصاویر خبرنگار جدید پرس تی وی از برخی از سایت های مدل های اروتیک حذف شده است، اما با استفاده از آرشیو اینترنتی می توان برخی از آنها را یافت.
گفتنی ست که پرس تی وی به عنوان شبکه ای بدنام در جهان مطرح بوده که اعترافات تحت فشار برخی از مخالفان و روزنامه نگاران ایرانی علیه خود و دیگران را پخش کرده و در برخی از دادگاه ها نیز محکوم به پرداخت غرامت شده است. فعالیت پرس تی وی همچنین در بریتانیا ممنوع شده است.
پس از آغاز جنبش اعتراضی سال ۸۸، بسیاری از خبرنگاران و تهیه کنندگان خارجی پرس تی وی در اعتراض به سیاست سانسور و پروپاگاندای پرس تی وی و همچنین سرکوب مخالفان از این شبکه استعفاء دادند.
ادوینا استوری در حالی به استخدام پرس تی وی درآمده است که هیچ سابقه کار روزنامه نگاری حرفه ای ندارد و گفته می شود ویدئوی زیر هم نمونه کار وی بوده است که برای پرس تی وی فرستاده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر