۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۶, دوشنبه

هشدار کانادا درباره مهاجرت ایرانی ها !


پس. از بازداشت دو نفر به اتهام اقدام تروریستی در کانادا و اعلام ارتباط آنها با اعضای القاعده در ایران، پلیس مرزی کانادا نسبت به امکان ورود برخی از ایرانی‌ها با انگیزه‌های شرارت‌بار به این کشور هشدار داد.
« محبت نیوز» - پلیس مرزی کانادا نسبت به امکان ورود برخی از ایرانی‌ها با انگیزه‌های شرارت‌بار به این کشور هشدار داد. این هشدار پس از بازداشت دو نفر به اتهام اقدام تروریستی در کانادا و اعلام ارتباط آنها با اعضای القاعده در ایران، مطرح می شود.
به گفته پلیس مرزی کانادا، امکان دارد عبور ایرانیانی با انگیزه‌های شرارت‌بار از مرز و ورودشان به کانادا از دید مقام‌های مرزی پنهان بماند. از سال ۲۰۰۸ تا کنون درخواست ورود ۱۹ ایرانی به کانادا به دلیل مسائل امنیتی پذیرفته نشده‌ است.
طبق گزارش محرمانه کانادا که متعلق به تابستان ۲۰۱۲ است، این کشور بیشتر تقاضاهای پناهندگی از سوی ایرانیان را قبول می‌کند. این گزارش با این‌حال با اشاره به نگرانی‌های واشینگتن نسبت به حملات احتمالی افراط‌گراها در آمریکا، تأکید می‌کند که برخی از تازه واردان ممکن است با انگیزه‌های دیگری به کانادا آمده باشند.
در واکنش به اتهام دولت کانادا مبنی بر ارتباط این افراد با شبکه القاعده مستقر در ایران،  دولت ایران وجود شبکه‌ای از عناصر القاعده در ایران را انکار و وزیر امور خارجه ایران سخن گفتن از القاعده ایران را جعلیات جدید و حرفی واقعا مضحک خواند./رادیو فردا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر